مهاجرت به كانادا هنرمندان

۷۰ بازديد


    هر چند روشهاي مختلفي براي مهاجرت به كانادا وجود دارد اما اغلب مردم گمان مي كنند كه مهاجرت به كانادا تنها براي خواص و افرادي است كه شرايط منحصر به فردي دارند. مهاجرت به كانادا هنرمندان يكي از روشهايي است كه در سالهاي اخير بسيار مورد توجه قرار گرفته است.
اما بايد دانست كه مهاجرت به كانادا هنرمندان بايد با بررسي دقيق شرايط ايشان آغاز شود. پر كردن فرم درخواست كه نخستين گام عملي در اين راستا مي باشد امري بسيار مهم و قابل توجه است. اگر اشتباهي در پر كردن درخواست اوليه رخ دهد ممكن است وقت و هزينه شما را به شكل جبران ناپذيري به هدر دهد.
گروه مشاوران كانتيننتال با توجه به تجربه بيست و دو ساله خود توانسته است بيش از شصت پلن مهاجرتي مختلف را براي كسب اقامت موقت و دائم در كانادا طراحي نمايد كه از اين جمله مي توان به چندين پلن مختلف براي مهاجرت هنرمندان به كانادا اشاره نمود.
مشاوران حرفه اي كانتيننتال بيش از دو هزار پرونده موفق در زمينه مهاجرت به كانادا داشته و توانسته اند بسياري از علاقمندان به مهاجرت به كانادا را به مقصود خود برسانند.



مهاجرت به كانادا هنرمندان به چه شكلي به انجام مي رسد؟



بسياري از هنرمندان كه در كشور ما به حرفه اي هنري اشتغال دارند از شرايط مالي و كاري خود رضايت كافي ندارند. اين در حالي است كه سياستهاي مهاجرتي دولت كانادا بر اين اساس است كه تعداد قابل توجهي از هنرمندان را به كشور خود جذب نمايد.
ويزاي هنرمندان به همين دليل در صورت داشتن شرايط مورد نظر به راحتي اپلاي خواهد شد و اگر در ارائه درخواست و پيگيري هاي مربوطه به صورت اصولي و حساب شده عمل نماييد قطعا شما نيز مي توانيد ظرف مدت چند ماه اقامت موقت و يا دائم خود را كسب نماييد.


مهاجرت به كانادا هنرمندان چه شرايطي  دارد؟


بايد دانست براي مهاجرت به كانادا در پلن هاي مختلف از جمله پلنهاي مهاجرتي مخصوص به هنرمندان شرايط مختلفي توسط دولت كانادا و ادراه مهاجرت اين كشور در نظر گرفته شده است كه متقاضيان مي بايست اين شرايط را دارا باشند تا با ويزاي ايشان موافقت گردد.
گروه مشاوران كانتيننتال براي راه حال هر چه بيشتر مشتريان خود مشاوره اوليه رايگان را به صورت تلفني و حضوري در نظر گرفته است كه شما مي توانيد براي استفاده از اين خدمت فوق العاده گروه مشاوره كانتيننتال با يكي از شماره هاي روابط عمومي اين شركت تماس گرفته و با مشاوران حرفه و كارآزموده ما ارتباط برقرار نماييد.
شرايط مذكور با توجه به تحصيلات و درآمد و سرمايه و سابقه كار و تطبيق پذيري و... فرد در نظر گرفته شده و براي متقاضي امتيازاتي را محاسبه مي كنند. شما مي توانيد با ارائه شرايط خاص خود به صورت تخميني امتياز كسب شده توسط اداره مهاجرت كانادا را بدست اوريد.



چه حرفه هايي به عنوان هنرمند اجازه مهاجرت به كانادا را دارند؟



خيل گسترده اي از حرفه ها و مشاغل مختلف از مجسمه سازي و نقاشي گرفته تا عكاسي و فيلمبرداري در زمره مهاجرت به كانادا هنرمندان قرار مي گيرند. شما مي توانيد به جاي بررسي ليست بلند بالاي حرفه هاي گوناگون با تماس با گروه مشاوران كانيتننتال از قبول حرفه مورد نظر تان به عنوان هنرمند جهت مهاجرت به كانادا اطمينان حاصل نماييد.


مهاجرت كانادا طريق skilled worker

۷۰ بازديد


    يكي از پلنهاي محبوب براي كساني كه قصد اقامت در كانادا را دارند مهاجرت به كانادا از طريق skilled worker مي باشد. در اين روش با استفاده از تخصص و حرفه شما امتيازدهي صورت مي گيرد و اگر بتوانيد به حد نصاب امتياز برسيد ويزاي شما به سرعت اپلاي خواهد شد.
گروه مشاوران كانتيننتال يكي از قديمي ترين و معتبرترين شركتهايي است كه در زمينه مهاجرت به كانادا و استراليا فعال است و با توجه به سابقه درخشان خود توانسته بيش از شصت پلن مهاجرتي مختلف را براي متقاضيان عزيز طراحي نمايد.
به طور خلاصه عمده پلنها به چهار دسته مختلف تقسيم مي شود. در دسته اول مي بايست شما سرمايه قابل توجهي داشته باشيد و به عنوان سرمايه گذار اقدام به ثبت درخواست اقامت در كانادا نموده و در صورت تاييد شرايط شما با درخواست شما موافقت خواهد شد.
دسته دوم ويزاهاي تحصيلي را شامل مي شود كه در مقاطع مختلف تحصيلي اعم از دانشگاهي و غير دانشگاهي و يا حتي در مقطع دبستان و پيش دبستاني نيز مي تواند اپلاي شود. هر يك از اين پلنها شرايط و مقررات خاص خود را داراست.
دسته سوم پلنهاي مهاجرتي براي كسب ويزاي اقامت در كانادا مربوط به كساني است كه ايده خاصي براي كارآفريني در كانادا دارند. ارائه استارت آپ هاي موفق و آينده در كانادا مورد استقبال مسئولان اداره مهاجرت كانادا قرار مي گيرد و حتي امكان سرمايه گذاري از طريق سازمانهاي دولتي و خصوص معتبر را نيز فراهم خواهد آورد.
اما تمامي اين پلنها به شرايط خاصي نياز دارند كه براي اغلب افراد جامعه دست يافتني نيست. هرچند در پلنهاي فوق الذكر امكان اپلاي شدن درخواست فرد بالاتر است اما دسته ديگري از پلنهاي مهاجرتي نيز وجود دارند كه براي اكثر افراد جامعه امكان مهاجرت به كانادا را ميسر مي كنند.
اين دسته شامل افرادي مي شود كه حرفه و يا هنر خاصي را دارند و مي توانند در زمينه همان حرفه خود فعاليت اقتصادي را در كانادا ادامه دهند.
از جمله اين پلنهاي مي توان به پلنها مهاجرت به كانادا از طريق skilled worker اشاره كرد كه شامل حرفه هاي مختلفي مي شوند كه در زير به برخي از آنها اشاره مي كنيم.
اين حرفه ها به سه دسته مختلف تقسيم مي شود. نخست حرفه هايي كه به مدرك فني حرفه اي نياز دارند. شغلهايي مانند آشپز، جوشكار، لوله كش، برقكار و... اين حرفه ها كه شايد در جامعه ما جايگاه اجتماعي مناسبي نداشته باشند اما در كانادا مورد قبول و پذيرش قرار مي گيرند.
در وهله دوم مي بايست به حرفه هايي معمولي تر اشاره كرد كه حتي به آموزش هاي فني حرفه اي نيز نياز ندارند مانند قصاب، راننده تاكسي و...
در مرحله سوم شغلهاي كارگري قرار دارند. حتي كارگران خدماتي و كارگران ساختماني نيز مي تواند جهت ادامه فعاليت خود در كانادا درخواست ارسال نمايند.
بايد دانست پس از ارسال درخواست شرايط شما بر اساس فاكتورهاي مختلفي مانند سن و تحصيلات و دارايي و... امتياز دهي مي شود و اگر امتياز لازم را كسب نموده باشيد در نهايت با درخواست شما موافقت خواهد شد و اجازه اقامت موقت صادر شده و پس از طي مراحلي و در صورت موفقيت در حرفه مذكور در كانادا اقامت شما به اقامت دائم تغيير خواهد يافت.
مهاجرت به كانادا در اولين گام به بررسي دقيق قوانين و شرايط فرد متقاضي بستگي دارد تا درخواستي حساب شده و كارا ثبت گردد. گروه مشاوران كانتيننتال جهت رفاه حال بيشتر متقاضيان عزيز امكان مشاوره تلفني رايگان را در نظر گرفته است.
شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر بدون هيچ هزينه خاصي از مشاوره رايگان كارشناسان حرفه و با تجربه گروه مشاوران كانتيننتال بهرمند گرديد. بدين منظور تنها كافي ست با يكي از شماره هاي روابط عمومي سازمان كه در سايت درج گرديده است تماس حاصل فرماييد.


مهاجرت به كانادا ويژه هنرمندان

۶۹ بازديد


    مهاجرت به كانادا ويژه هنرمندان و صاحبان حرفه ها و مشاغل مختلف در طرح جديدي كه دولت كانادا ارائه نموده بسيار ساده و سريع به انجام مي رسد. دريافت اقامت موقت و سپس تبديل ان به اقامت دائم براي متقاضيان هنرمند از اين طريق ظرف چند ماه امكان پذير است.
    متقاضيان بسياري براي مهاجرت به كانادا وجود دارند كه گمان مي كنند براي اقدام به مهاجرت به كانادا حتما مي بايست سرمايه اي هنگفت داشت و يا از تحصيلات عاليه برخوردار بود. اين در حالي است كه پلنهاي بسيار متنوعي براي مهاجرت به كانادا وجود دارد.
گروه مشاوره كانتيننتال با توجه به سابقه طولاني در امر مهاجرت به كشورهاي كانادا و استراليا توانسته بيش از شصت پلن مختلف را براي مهاجرت به كانادا طراحي نمايد كه هر پلن داراي شرايط خاص خود بوده و مي تواند براي افراد خاصي مناسب باشد.


نحوه مهاجرت به كانادا ويژه هنرمندان


براي اقدام به مهاجرت به كانادا ويژه هنرمندان مي بايست ابتدا با بررسي دقيق شرايط خود تقاضانامه اي را پر كرده و ارسال نماييد. سپس بنا به ويژگي هاي شما و شرايط شغلي تان توسط كارشناسان اداره مهاجرت كانادا امتياز بندي صورت مي گيرد و اگر حد نصاب امتيازات را كسب كنيد با درخواست اقامت شما موافقت خواهد گرديد.
حداقل امتيازي كه براي دريافت ويزاي ويژه هنرمندان احتياج داريد 35 امتياز مي باشد. كه با توجه عوامل مختلف امتياز دهي صورت مي گيرد.


چه عواملي در كسب امتياز براي دريافت ويزاي هنرمندان موثر هستند؟


نخست تحصيلات شماست كه حداكثر تا 25 امتياز را مي تواند براي شما در بر داشته باشد.
عامل دوم سن فرد متقاضي است. هر چه در سن پايين تري براي مهاجرت اقدام نماييد شانس موافقت ويزاي شما بالاتر مي رود حداكثر امتيازي كه مي توانيد از اين طريق كسب نماييد ده امتياز است.
عامل دوم سابقه كاري شما مي باشد كه اين عامل تا 35 امتياز مي تواند براي شما به همراه داشته باشد و عملا موثر ترين عامل مي باشد.
داشتن مدرك زبان معتبر علي الخصوص در زبان انگليسي و يا فرانسه تا 24 امتياز مي تواند براي شما كسب نمايد.
عامل ديگري كه در نظر گرفته مي شود تطبيق پذيري است كه عملا تا شش امتياز را در بهترين شرايط به همراه خواهد داشت.
ملاحظه مي كنيد كه از مجموع 100 امتياز ممكن شما تنها به 35 امتياز نياز داريد و عملا دريافت امتياز لازم براي مهاجرت از طريق ويزاي هنرمندان امري بسيار ساده خواهد بود. آنچه در اين زمينه ضروري است پر كردن فرم تقاضا نامه به صورت كاملا حساب شده و دقيق است.
بسياري از افراد هستند كه بدون تجربه كافي در اين زمينه اقدام مي نمايند و با اينكه از شرايط مناسبي برخودار هستند نمي توانند ويزاي خود را اپلاي كنند.
گروه كانتيننتال با در نظر گرفتن شرايط اقتصادي جامعه خدمت ويژه اي را براي متقاضيان عزيز در نظر گرفته است. شما مي توانيد براي استفاده از مشاوره رايگان كارشناسان حرفه اي و مجرب كانتيننتال با يكي از شماره هاي روابط عمومي اين سازمان تماس حاصل فرماييد.


چه حرفه ها و هنرهايي شامل طرح ويزا هنرمندان هستند؟


مهاجرت به كانادا از طريق ويزاي هنرمندان مجموعه وسيعي از حرفه ها و هنرها را شامل مي شود كه در زير به برخي از انها اشاره مي كنيم و شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر به صورت تلفني و يا حضري با مشاوران ما تماس بگيريد:
1.    كتابداران
2.    دستياران كتابداري و بايگاني كتاب و مدارك
3.    متصديان موزه و گالري
4.    نويسندگان
5.    مولفان
6.    خبرنگاران
7.    متخصصان روابط عمومي، تبليغات و بازاريابي فرهنگي و هنري
8.    رهبران اركستر، آهنگسازان و تنظيم كنندگان
9.    نوازندگان و خوانندگان
10.    رقصندگان
11.    بازيگران و كمدين‌ها
12.    نقاشان، مجسمه سازان و هنرمندان هنرهاي بصري
13.    عكاسان
14.    تصويرسازان و گرافيست‌ها
15.    صدابرداران و تصويربرداران
16.    پشتيبانان هنري
17.    گويندگان اخبار و دوبلورها
18.    تكنسين‌هاي پخش صدا و تصوير
19.    انيماتورها
20.    هنرمندان صنايع دستي
21.    طراحان داخلي
22.    هنرمندان هنرهاي نمايشي
23.    طراحان لباس و مد
24.    طراحان صحنه
25.    مترجمان و مترجمان همزمان


مهاجرت به كانادا ويزاي تحصيلي

۷۲ بازديد


    پلن هاي مختلفي براي مهاجرت به كانادا چه از طريق سرمايه گذاري و چه از طريق اخذ ويزاي تحصيلي در كانادا وجود دارد. نخستين نكته اي كه بايد مورد توجه قرار گيرد مقطع تحصيلي مورد نظر است. مهاجرت به كانادا از طريق تحصيل كودكان و در مقاطع ابتدايي و دبيرستان امري بسيار متداول و جذاب است.
    جالب اينجاست كه حتي براي مقطع پيش دبستاني نيز مي توان درخواست مهاجرت تحصيلي داشت و براي كودكان اين مقطع اقامت دائم دريافت نمود.
همچنين در دانشگاه هاي كانادا و در مقاطع ليسانس و فوق ليسانس و دكتري نيز مي توان اقدام به ثبت درخواست اقامت نمود. نكته قابل توجه در اين زمينه شرايط متفاوت هر مقطع تحصلي مي باشد كه عموما با بالاتر رفتن مقطع تحصيلي مدرك زبان معتبر با نمره بالاتر ضروري مي نمايد.
گروه مشاوران كانتيننتال با بررسي دقيق پلنهاي مختلف مهاجرت به كانادا چه مهاجرت تحصيلي و چه سرمايه گذاري و كار آفريني بيش از شصت برنامه مختلف براي مهاجرت به كانادا در نظر گرفته اند كه هر برنامه مي تواند با شرايط متنوعي سازگاري يابد.
لذا قبل از اقدام به مهاجرت لازم است كه نخست شرايط خود را بسنجيد و بهترين روش مهاجرت به كانادا را كه با شرايط و علايق و امكانات شما سازگاري بيشتري دارد انتخاب كنيد و سپس با طراحي دقيق و حساب شده نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نماييد.
گروه مشاوران كانتيننتال براي رفاه حال متقاضيان خدمت ويژه اي را در نظر گرفته است. شما مي توانيد با تماس با شماره هاي روابط عمومي شركت كه در سايت درج گرديده است با يكي از مشاوران حرفه اي ما ارتباط برقرار كرده و به صورت رايگان از مشاوره اوليه ايشان بهرمند گرديده و بهترين مسير را كه سازگاري بيشتري با شرايط شما دارد برگزينيد.
دانشگاه هاي كانادا كه مورد تاييد اداره مهاجرت كانادا باشند و كد DLI داشته باشند مي توانند جهت ارائه پذيرش اقدام نمايند. دانشگاه هاي هر استاني شرايط خاص خود را براي پذيرش دارند كه برخي استانها مانند استان كبك شرايط مساعد تري براي درياف پذيرش دارند.
همچنين اگر براي مقاطع قبل از ديپلم اقدام مي نماييد مي بايست يك فرد در كانادا كتبا با اداره مهاجرت كانادا مكاتبه نموده و مسئوليت فرد متقاضي را بپذيرد. قطعا اگر فرد متقاضي فرزند فردي باشد كه شهروند كاناداست دريافت ويزا ساده تر خواهد بود.
يكي از ديگر شرايط براي اقدام به مهاجرت از طريق تحصيل در كانادا داشتن هزينه هاي كافي بدين منظور مي باشد.
اين هزينه ها به دو بخش تقسيم مي شوند. نخست شما مي بايست هزينه يك سال شهريه دانشگاه خود را داشته باشيد و در وهله دوم ضروري است كه هزينه هاي جاري به مدت يك سال زندكي در كانادا را نيز دارا باشيد. اين هزينه ها با توجه به مكان و دانشگاه مورد نظر شما متفاوت است و ضروري است قبل از هر اقدامي از مشاوره تخصصي در اين زمينه استفاده كنيد.
گروه مشاوران كانتيننتال با بيش از دو هزار پرونده موفق و بيست و دو سال سابقه درخشان در زمينه مهاجرت به كانادا مي تواند شما را در اين خصوص راهنمايي نمايد.


مهاجرت به كانادا سرمايه گذاري استاني

۸۲ بازديد


    مهاجرت استاني به كانادا به اين معناست كه يك استان بنا به نيازهاي اقتصادي و جمعيتي خود برنامه اي خاص را طرح ريزي مي كند كه برخي افراد واجد شرايط را جذب نموده و با دادن اقامت دائم به آنها موجب رونق اقتصادي در استان خود شود.
با توجه به اينكه اين شرايط در هر استان متفاوت است لذا ضروري است كه اگر قصد استفاده از اين طرح را داريد حتما پلني را انتخاب كنيد كه ويژگي هاي ان با توجه به شرايط و سرمايه شما مناسب باشد. انتخاب پلن مناسب عملا اولين و مهمترين گام است كه مشاوران ما شما را در اين زمينه راهنمايي مي كنند.
گروه مشاوران كانتيننتال با توجه به بيش از بيست و دو سال سابقه مشاوره حرفه اي در زمينه مهاجرت به كانادا و ارائه بيش از شصت پلن مختلف بهترين گزينه براي انتخاب روش مهاجرت به كانادا را كه متناسب با شرايط شما باشد در اختيارتان قرار خواهد داد.
از جمله خدمات ويژه اي كه گروه مشاوران كانتيننتال به مدت محدود اجرايي نموده است مشاوره رايگان اوليه مي باشد كه براي استفاده از اين خدمت مي توانيد با يكي از شماره هاي روابط عمومي سازمان كه در سايت درج گرديده است تماس حاصل فرماييد.
مهاجرت به استان كبك كانادا
يكي از استانهايي كه شهرت بيشتري در امر مهاجرت در كشور ما پيدا كرده است استان كبك است. در اين استان با توجه به شرايط اب و هوايي و اقتصادي بسياري از درخواستهاي ارسال شده اگر امتيازات اوليه را داشته باشند به راحتي اپلاي مي گيرند.
اما مهم است كه درخواست شما به چه نحو پر شده باشد تا هم با كمترين هزينه بتوانيد اقامت دائم را دريافت كنيد در ثاني اقامت خود را براي منطقه مناسبتري دريافت كنيد.
مهاجرت به استان آلبرتا كانادا
استان آلبرتا ديگر استان فعال در زمينه جذب مهاجر است كه زمينهاي حاصل خيز بسياري دارد و اغلب افرادي را مي پذيرد كه تجربه كافي در زمينه كشاورزي داشته باشند. اين افراد اگر در كنار تجربه سرمايه كافي نيز داشته باشند مي تواند براي خريد و سرمايه گذاري در يك مزرعه اقدام نموده و به راحتي اقامت دائم خود و خانواده خود را دريافت دارند.
مهاجرت به استان انتاريو كانادا
استان ديگري كه در اين زمينه فعاليت خوبي دارد استان انتاريو مي باشد. اقامت در اين استان اغلب از طريق طرح كارآفريني امكان پذير است. متقاضياني كه طرح و ايده خاصي داشته باشند كه منجر به كارآفريني در اين استان كانادا شود مي تواند درخواست خود را ارسال نمايند.
مهاجرت به استان ساسكاچوان كانادا
يكي ديگر از استانهاي كانادا كه در زمينه مهاجرت برنامه هاي خاصي طرح ريزي كرده است استان ساسكاچوان مي باشد.در اين استان نيز براي كساني كه تمايل به خريد و كار بر روي يك مزرعه را داشته باشند امكان خاصي فراهم گرديده است. اين افراد حتي مي توانند سفر اكتشافي به اين استان داشته باشند و شرايط و زمينهاي مربوطه را مورد بازديد قرار دهند.
مهاجرت به استان مانيتوبا كانادا
مانيتوبا ديگر استان كانادا مي باشد كه براي شروع يك كسب و كار جديد تجاري مي توان به اين استان مهاجرت كرد. سرمايه گذاران و كارآفرينان مي توانند با ارائه يك درخواست حرفه اي و حساب شده اقامت موقت براي مهاجرت به اين استان را دريافت داشته و سپس به راحتي اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبديل نمايند.
با توجه به كثرت پنلهاي مهاجراتي پيشنهاد مي كنيم براي جلوگيري از سردرگمي و احتمالا اخذ تصميم نه چندان حساب شده حتما از مشاوره رايگان كارشناسان حرفه ما استفاده كنيد.