مهاجرت به كانادا هنرمندان

۷۰ بازديد


    هر چند روشهاي مختلفي براي مهاجرت به كانادا وجود دارد اما اغلب مردم گمان مي كنند كه مهاجرت به كانادا تنها براي خواص و افرادي است كه شرايط منحصر به فردي دارند. مهاجرت به كانادا هنرمندان يكي از روشهايي است كه در سالهاي اخير بسيار مورد توجه قرار گرفته است.
اما بايد دانست كه مهاجرت به كانادا هنرمندان بايد با بررسي دقيق شرايط ايشان آغاز شود. پر كردن فرم درخواست كه نخستين گام عملي در اين راستا مي باشد امري بسيار مهم و قابل توجه است. اگر اشتباهي در پر كردن درخواست اوليه رخ دهد ممكن است وقت و هزينه شما را به شكل جبران ناپذيري به هدر دهد.
گروه مشاوران كانتيننتال با توجه به تجربه بيست و دو ساله خود توانسته است بيش از شصت پلن مهاجرتي مختلف را براي كسب اقامت موقت و دائم در كانادا طراحي نمايد كه از اين جمله مي توان به چندين پلن مختلف براي مهاجرت هنرمندان به كانادا اشاره نمود.
مشاوران حرفه اي كانتيننتال بيش از دو هزار پرونده موفق در زمينه مهاجرت به كانادا داشته و توانسته اند بسياري از علاقمندان به مهاجرت به كانادا را به مقصود خود برسانند.



مهاجرت به كانادا هنرمندان به چه شكلي به انجام مي رسد؟



بسياري از هنرمندان كه در كشور ما به حرفه اي هنري اشتغال دارند از شرايط مالي و كاري خود رضايت كافي ندارند. اين در حالي است كه سياستهاي مهاجرتي دولت كانادا بر اين اساس است كه تعداد قابل توجهي از هنرمندان را به كشور خود جذب نمايد.
ويزاي هنرمندان به همين دليل در صورت داشتن شرايط مورد نظر به راحتي اپلاي خواهد شد و اگر در ارائه درخواست و پيگيري هاي مربوطه به صورت اصولي و حساب شده عمل نماييد قطعا شما نيز مي توانيد ظرف مدت چند ماه اقامت موقت و يا دائم خود را كسب نماييد.


مهاجرت به كانادا هنرمندان چه شرايطي  دارد؟


بايد دانست براي مهاجرت به كانادا در پلن هاي مختلف از جمله پلنهاي مهاجرتي مخصوص به هنرمندان شرايط مختلفي توسط دولت كانادا و ادراه مهاجرت اين كشور در نظر گرفته شده است كه متقاضيان مي بايست اين شرايط را دارا باشند تا با ويزاي ايشان موافقت گردد.
گروه مشاوران كانتيننتال براي راه حال هر چه بيشتر مشتريان خود مشاوره اوليه رايگان را به صورت تلفني و حضوري در نظر گرفته است كه شما مي توانيد براي استفاده از اين خدمت فوق العاده گروه مشاوره كانتيننتال با يكي از شماره هاي روابط عمومي اين شركت تماس گرفته و با مشاوران حرفه و كارآزموده ما ارتباط برقرار نماييد.
شرايط مذكور با توجه به تحصيلات و درآمد و سرمايه و سابقه كار و تطبيق پذيري و... فرد در نظر گرفته شده و براي متقاضي امتيازاتي را محاسبه مي كنند. شما مي توانيد با ارائه شرايط خاص خود به صورت تخميني امتياز كسب شده توسط اداره مهاجرت كانادا را بدست اوريد.



چه حرفه هايي به عنوان هنرمند اجازه مهاجرت به كانادا را دارند؟



خيل گسترده اي از حرفه ها و مشاغل مختلف از مجسمه سازي و نقاشي گرفته تا عكاسي و فيلمبرداري در زمره مهاجرت به كانادا هنرمندان قرار مي گيرند. شما مي توانيد به جاي بررسي ليست بلند بالاي حرفه هاي گوناگون با تماس با گروه مشاوران كانيتننتال از قبول حرفه مورد نظر تان به عنوان هنرمند جهت مهاجرت به كانادا اطمينان حاصل نماييد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.