مهاجرت به كانادا ويزاي تحصيلي

۷۲ بازديد


    پلن هاي مختلفي براي مهاجرت به كانادا چه از طريق سرمايه گذاري و چه از طريق اخذ ويزاي تحصيلي در كانادا وجود دارد. نخستين نكته اي كه بايد مورد توجه قرار گيرد مقطع تحصيلي مورد نظر است. مهاجرت به كانادا از طريق تحصيل كودكان و در مقاطع ابتدايي و دبيرستان امري بسيار متداول و جذاب است.
    جالب اينجاست كه حتي براي مقطع پيش دبستاني نيز مي توان درخواست مهاجرت تحصيلي داشت و براي كودكان اين مقطع اقامت دائم دريافت نمود.
همچنين در دانشگاه هاي كانادا و در مقاطع ليسانس و فوق ليسانس و دكتري نيز مي توان اقدام به ثبت درخواست اقامت نمود. نكته قابل توجه در اين زمينه شرايط متفاوت هر مقطع تحصلي مي باشد كه عموما با بالاتر رفتن مقطع تحصيلي مدرك زبان معتبر با نمره بالاتر ضروري مي نمايد.
گروه مشاوران كانتيننتال با بررسي دقيق پلنهاي مختلف مهاجرت به كانادا چه مهاجرت تحصيلي و چه سرمايه گذاري و كار آفريني بيش از شصت برنامه مختلف براي مهاجرت به كانادا در نظر گرفته اند كه هر برنامه مي تواند با شرايط متنوعي سازگاري يابد.
لذا قبل از اقدام به مهاجرت لازم است كه نخست شرايط خود را بسنجيد و بهترين روش مهاجرت به كانادا را كه با شرايط و علايق و امكانات شما سازگاري بيشتري دارد انتخاب كنيد و سپس با طراحي دقيق و حساب شده نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نماييد.
گروه مشاوران كانتيننتال براي رفاه حال متقاضيان خدمت ويژه اي را در نظر گرفته است. شما مي توانيد با تماس با شماره هاي روابط عمومي شركت كه در سايت درج گرديده است با يكي از مشاوران حرفه اي ما ارتباط برقرار كرده و به صورت رايگان از مشاوره اوليه ايشان بهرمند گرديده و بهترين مسير را كه سازگاري بيشتري با شرايط شما دارد برگزينيد.
دانشگاه هاي كانادا كه مورد تاييد اداره مهاجرت كانادا باشند و كد DLI داشته باشند مي توانند جهت ارائه پذيرش اقدام نمايند. دانشگاه هاي هر استاني شرايط خاص خود را براي پذيرش دارند كه برخي استانها مانند استان كبك شرايط مساعد تري براي درياف پذيرش دارند.
همچنين اگر براي مقاطع قبل از ديپلم اقدام مي نماييد مي بايست يك فرد در كانادا كتبا با اداره مهاجرت كانادا مكاتبه نموده و مسئوليت فرد متقاضي را بپذيرد. قطعا اگر فرد متقاضي فرزند فردي باشد كه شهروند كاناداست دريافت ويزا ساده تر خواهد بود.
يكي از ديگر شرايط براي اقدام به مهاجرت از طريق تحصيل در كانادا داشتن هزينه هاي كافي بدين منظور مي باشد.
اين هزينه ها به دو بخش تقسيم مي شوند. نخست شما مي بايست هزينه يك سال شهريه دانشگاه خود را داشته باشيد و در وهله دوم ضروري است كه هزينه هاي جاري به مدت يك سال زندكي در كانادا را نيز دارا باشيد. اين هزينه ها با توجه به مكان و دانشگاه مورد نظر شما متفاوت است و ضروري است قبل از هر اقدامي از مشاوره تخصصي در اين زمينه استفاده كنيد.
گروه مشاوران كانتيننتال با بيش از دو هزار پرونده موفق و بيست و دو سال سابقه درخشان در زمينه مهاجرت به كانادا مي تواند شما را در اين خصوص راهنمايي نمايد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.