مهاجرت به كانادا سرمايه گذاري استاني

۸۲ بازديد


    مهاجرت استاني به كانادا به اين معناست كه يك استان بنا به نيازهاي اقتصادي و جمعيتي خود برنامه اي خاص را طرح ريزي مي كند كه برخي افراد واجد شرايط را جذب نموده و با دادن اقامت دائم به آنها موجب رونق اقتصادي در استان خود شود.
با توجه به اينكه اين شرايط در هر استان متفاوت است لذا ضروري است كه اگر قصد استفاده از اين طرح را داريد حتما پلني را انتخاب كنيد كه ويژگي هاي ان با توجه به شرايط و سرمايه شما مناسب باشد. انتخاب پلن مناسب عملا اولين و مهمترين گام است كه مشاوران ما شما را در اين زمينه راهنمايي مي كنند.
گروه مشاوران كانتيننتال با توجه به بيش از بيست و دو سال سابقه مشاوره حرفه اي در زمينه مهاجرت به كانادا و ارائه بيش از شصت پلن مختلف بهترين گزينه براي انتخاب روش مهاجرت به كانادا را كه متناسب با شرايط شما باشد در اختيارتان قرار خواهد داد.
از جمله خدمات ويژه اي كه گروه مشاوران كانتيننتال به مدت محدود اجرايي نموده است مشاوره رايگان اوليه مي باشد كه براي استفاده از اين خدمت مي توانيد با يكي از شماره هاي روابط عمومي سازمان كه در سايت درج گرديده است تماس حاصل فرماييد.
مهاجرت به استان كبك كانادا
يكي از استانهايي كه شهرت بيشتري در امر مهاجرت در كشور ما پيدا كرده است استان كبك است. در اين استان با توجه به شرايط اب و هوايي و اقتصادي بسياري از درخواستهاي ارسال شده اگر امتيازات اوليه را داشته باشند به راحتي اپلاي مي گيرند.
اما مهم است كه درخواست شما به چه نحو پر شده باشد تا هم با كمترين هزينه بتوانيد اقامت دائم را دريافت كنيد در ثاني اقامت خود را براي منطقه مناسبتري دريافت كنيد.
مهاجرت به استان آلبرتا كانادا
استان آلبرتا ديگر استان فعال در زمينه جذب مهاجر است كه زمينهاي حاصل خيز بسياري دارد و اغلب افرادي را مي پذيرد كه تجربه كافي در زمينه كشاورزي داشته باشند. اين افراد اگر در كنار تجربه سرمايه كافي نيز داشته باشند مي تواند براي خريد و سرمايه گذاري در يك مزرعه اقدام نموده و به راحتي اقامت دائم خود و خانواده خود را دريافت دارند.
مهاجرت به استان انتاريو كانادا
استان ديگري كه در اين زمينه فعاليت خوبي دارد استان انتاريو مي باشد. اقامت در اين استان اغلب از طريق طرح كارآفريني امكان پذير است. متقاضياني كه طرح و ايده خاصي داشته باشند كه منجر به كارآفريني در اين استان كانادا شود مي تواند درخواست خود را ارسال نمايند.
مهاجرت به استان ساسكاچوان كانادا
يكي ديگر از استانهاي كانادا كه در زمينه مهاجرت برنامه هاي خاصي طرح ريزي كرده است استان ساسكاچوان مي باشد.در اين استان نيز براي كساني كه تمايل به خريد و كار بر روي يك مزرعه را داشته باشند امكان خاصي فراهم گرديده است. اين افراد حتي مي توانند سفر اكتشافي به اين استان داشته باشند و شرايط و زمينهاي مربوطه را مورد بازديد قرار دهند.
مهاجرت به استان مانيتوبا كانادا
مانيتوبا ديگر استان كانادا مي باشد كه براي شروع يك كسب و كار جديد تجاري مي توان به اين استان مهاجرت كرد. سرمايه گذاران و كارآفرينان مي توانند با ارائه يك درخواست حرفه اي و حساب شده اقامت موقت براي مهاجرت به اين استان را دريافت داشته و سپس به راحتي اقامت موقت خود را به اقامت دائم تبديل نمايند.
با توجه به كثرت پنلهاي مهاجراتي پيشنهاد مي كنيم براي جلوگيري از سردرگمي و احتمالا اخذ تصميم نه چندان حساب شده حتما از مشاوره رايگان كارشناسان حرفه ما استفاده كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.