مهاجرت كانادا طريق skilled worker

۷۰ بازديد


    يكي از پلنهاي محبوب براي كساني كه قصد اقامت در كانادا را دارند مهاجرت به كانادا از طريق skilled worker مي باشد. در اين روش با استفاده از تخصص و حرفه شما امتيازدهي صورت مي گيرد و اگر بتوانيد به حد نصاب امتياز برسيد ويزاي شما به سرعت اپلاي خواهد شد.
گروه مشاوران كانتيننتال يكي از قديمي ترين و معتبرترين شركتهايي است كه در زمينه مهاجرت به كانادا و استراليا فعال است و با توجه به سابقه درخشان خود توانسته بيش از شصت پلن مهاجرتي مختلف را براي متقاضيان عزيز طراحي نمايد.
به طور خلاصه عمده پلنها به چهار دسته مختلف تقسيم مي شود. در دسته اول مي بايست شما سرمايه قابل توجهي داشته باشيد و به عنوان سرمايه گذار اقدام به ثبت درخواست اقامت در كانادا نموده و در صورت تاييد شرايط شما با درخواست شما موافقت خواهد شد.
دسته دوم ويزاهاي تحصيلي را شامل مي شود كه در مقاطع مختلف تحصيلي اعم از دانشگاهي و غير دانشگاهي و يا حتي در مقطع دبستان و پيش دبستاني نيز مي تواند اپلاي شود. هر يك از اين پلنها شرايط و مقررات خاص خود را داراست.
دسته سوم پلنهاي مهاجرتي براي كسب ويزاي اقامت در كانادا مربوط به كساني است كه ايده خاصي براي كارآفريني در كانادا دارند. ارائه استارت آپ هاي موفق و آينده در كانادا مورد استقبال مسئولان اداره مهاجرت كانادا قرار مي گيرد و حتي امكان سرمايه گذاري از طريق سازمانهاي دولتي و خصوص معتبر را نيز فراهم خواهد آورد.
اما تمامي اين پلنها به شرايط خاصي نياز دارند كه براي اغلب افراد جامعه دست يافتني نيست. هرچند در پلنهاي فوق الذكر امكان اپلاي شدن درخواست فرد بالاتر است اما دسته ديگري از پلنهاي مهاجرتي نيز وجود دارند كه براي اكثر افراد جامعه امكان مهاجرت به كانادا را ميسر مي كنند.
اين دسته شامل افرادي مي شود كه حرفه و يا هنر خاصي را دارند و مي توانند در زمينه همان حرفه خود فعاليت اقتصادي را در كانادا ادامه دهند.
از جمله اين پلنهاي مي توان به پلنها مهاجرت به كانادا از طريق skilled worker اشاره كرد كه شامل حرفه هاي مختلفي مي شوند كه در زير به برخي از آنها اشاره مي كنيم.
اين حرفه ها به سه دسته مختلف تقسيم مي شود. نخست حرفه هايي كه به مدرك فني حرفه اي نياز دارند. شغلهايي مانند آشپز، جوشكار، لوله كش، برقكار و... اين حرفه ها كه شايد در جامعه ما جايگاه اجتماعي مناسبي نداشته باشند اما در كانادا مورد قبول و پذيرش قرار مي گيرند.
در وهله دوم مي بايست به حرفه هايي معمولي تر اشاره كرد كه حتي به آموزش هاي فني حرفه اي نيز نياز ندارند مانند قصاب، راننده تاكسي و...
در مرحله سوم شغلهاي كارگري قرار دارند. حتي كارگران خدماتي و كارگران ساختماني نيز مي تواند جهت ادامه فعاليت خود در كانادا درخواست ارسال نمايند.
بايد دانست پس از ارسال درخواست شرايط شما بر اساس فاكتورهاي مختلفي مانند سن و تحصيلات و دارايي و... امتياز دهي مي شود و اگر امتياز لازم را كسب نموده باشيد در نهايت با درخواست شما موافقت خواهد شد و اجازه اقامت موقت صادر شده و پس از طي مراحلي و در صورت موفقيت در حرفه مذكور در كانادا اقامت شما به اقامت دائم تغيير خواهد يافت.
مهاجرت به كانادا در اولين گام به بررسي دقيق قوانين و شرايط فرد متقاضي بستگي دارد تا درخواستي حساب شده و كارا ثبت گردد. گروه مشاوران كانتيننتال جهت رفاه حال بيشتر متقاضيان عزيز امكان مشاوره تلفني رايگان را در نظر گرفته است.
شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر بدون هيچ هزينه خاصي از مشاوره رايگان كارشناسان حرفه و با تجربه گروه مشاوران كانتيننتال بهرمند گرديد. بدين منظور تنها كافي ست با يكي از شماره هاي روابط عمومي سازمان كه در سايت درج گرديده است تماس حاصل فرماييد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.