سريعترين راه گرفتن اقامت كارآفريني در كانادا براي مديران ارشد

۸۲ بازديد

مهاجرت به كانادا

هر چند داشتن سرمايه يكي از اولين شروط براي اقدام جهت كسب اقامت كارآفريني در كاندا محسوب مي شود اما حتي اگر سرمايه قابل توجهي داشته باشيد اما برنامه مناسبي براي درخواست دادن طرح ريزي ننماييد ممكن است در اين امر با شكست مواجه شويد.

براي آگاهي از شرايط استانهاي مختلف و اينكه شرايط موجود شما به كدام استان نزديك تر است مي توانيد با كارشناسان ما تماس بگيريد.
استفاده از يك مشاور با تجربه و متعهد براي ثبت درخواست اقامت كارآفريني در كانادا يكي از ضروريترين مواردي است كه نبايد از قلم بيافتد.
گروه مشاوران كانتيننتال جهت رفاه حال متقاضيان عزيز مشاوره اوليه رايگان تلفني براي ارسال درخواست اقامت كارآفريني در نظر گرفته است كه در صورت تمايل مي توانيد با شماره ثبت شده در سايت تماس گرفته و يا در سامانه ثبت نام نماييد.
اما برنامه اقامت كارافريني در كانادا براي مديريان ارشد يا صاحبان كسب و كار طراحي شده است. مديراني كه داراي سرمايه كافي براي ايجاد كسب و كار جديد در يكي از استانهاي كانادا باشند در اين طرح در اولويت پذيرش قرار دارند.
اين روش به عنوان يكي از زيرمجموعه هاي روش Provincial Nominee Programs يا به اختصار PNP شناخته مي شود كه در هر استان كانادا داراي شرايط خاص خود مي باشد. سابقه مديريتي، ميزان دارايي شخص، توانايي مالي سرمايه گذاري، سطح زبان، سطح تحصيلات، ارايه يك بيزينس پلن متناسب با استان مد نظر و نيازها و امتيازات خاص هر استان از شرايطي است كه متقاضيان بايد جهت درخواست اقامت كارآفريني داشته باشند.
برنامه هاي PNP هر استان در بخش Business و كارآفريني (Entrepreneur) متفاوت است كه با عناوين روبه رو شناخته مي شوند: برنامه استاني آلبرتا (AINP)، برنامه استاني بريتيش كلمبيا (BC PNP)، برنامه استاني مانيتوبا (MPNP)، برنامه استاني نيوبرانزويك (NBPNP)، برنامه استاني نيوفانلند و لابرادور (NLPNP)، برنامه استاني نوا اسكوشيا (NSNP)، برنامه استاني قلمروهاي شمالي (NTNP)، برنامه استاني انتاريو (OINP)، برنامه استاني پرنس ادوارد (PEI PNP)، برنامه استاني ساسكاچوان (SINP)، برنامه استاني يوكان (YNP) (توجه شود كه اين عناوين هم شامل نامزدي استاني در بخش business و كارآفريني هستند، و هم شامل نيروي كار متخصص (Skilled worker) كه در بخش بعد توضيح ميديم.
هر استان با توجه به نيازهاي اقتصادي و اجتماعي خود برنامه اي را تدوين نموده است و يكي از تاثير گذار ترين اقدامتي كه شما مي بايست انجام دهيد اين است كه كسب و كار خود را با برنامه استانهاي مختلف تطابق داده و استاني را كه بيشتري همخواني را با برنامه كسب و كار شما دارد انتخاب نماييد.
به عنوان مثال استان بريتيش كلمبيا موقعيتي استراتژيك دارد و به علت هزينه هاي مالياتي نسبتا پايين و وجود نيرو كار چند مليتي تحصيل كرده و متخصص براي رشد طرح هاي كارآفريني نو و رو به پيشرفت مي تواند گزينه بسيار جالبي قلمداد گردد.
دريافت مجوز كار در اين استان امر نسبتا راحتي است و پس از امضاي توافق نامه در صورتي كه فعاليت مذكور با فوايد قابل توجهي براي اقتصاد استان همراه باشد مي توان به راحتي مجوز اقامت دائم در اين استان كانادا را دريافت نمود.
به عنوان مثالي ديگر به برنامه استاني انتاريو اشاره مي نماييم كه هدف آن جذب افراد سرمايه گذار است كه قصد خريد يك كسب و كار موجود در اين استان را داشته باشدن و يا بتوانند يك ابتكار تجاري جديد را در اين استان راه اندازي نمايند.
استان انتاريو در اگوست 2016 برنامه اي آنلاين را راه اندازي نمود تا متقاضيان اين طرح بتوانند به راحتي ثبت نام نموده و با دريافت نامه دعوت ITA به راحتي اپلاي نمايند اما بايد توجهج نمود كه اين برنامه همكنون فعال نيست و متقاضيان مي بايست درخواست خود را از طريق ايميل ارسال نمايند.

سريعترين راه گرفتن اقامت كارآفريني در كانادا براي مديران ارشد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.