مهاجرت از طريق استارت آپ كانادا

۷۸ بازديد

مهاجرت به كانادا
كشور كانادا تمايل فراواني دارد تا افراد مستعد و داراي ايده را انتخاب نموده و از ايده ايشان حمايت كند. اگر اهل ايده پردازي هستيد و يا كسب و كار خاصي را در قابل استارت آپ در نظر داريد مي توانيد به راحتي براي گرفتن ويزا و اخذ مجوزهاي لازم براي مهاجرت به كانادا اقدام نماييد.
از جمله مهمترين مزايايي كه در اين روش مهاجرت مي تواند مورد توجه قرار گيرد اين موضوع است كه با استفاده از استارت آپ شما نيازي به سرمايه گذاري در كشور كانادا نداريد تنها لازم است كه طرح و ايده خود را به سازمان مربوطه ارائه دهيد و اين سازمان طرح شما را بپذيرد. بلكه اگر طرح شما پذيرفته شود هزينه هاي اوليه شما و خانواده شما نيز از طرف سازمانهاي سرمايه گذار پرداخت مي گردد.
البته لازم به ذكر است كه ويزاي startup به سه نوع مختلف صادر مي شود اگر سرمايه گذار طرح شما Canadian business incubator program باشد نيازي به سرمايه گذاري نخواهيد داشت اما اگر designated Canadian angel investor group سرمايه شما را تامين نمايد مي بايست حداقل هفتاد و پنج هزار دلار سرمايه گذاري شود.
همچنين اگر سرمايه گذار طرح شما designated Canadian venture capital fund  باشد به دويست هزار دلار سرمايه گذاري نياز خواهيد داشت.
در اين روش شما حتي نياز به ارائه مدارك علمي مختلف و بالا بردن سطح علمي خود نيز نداريد بلكه تنها كافي است طرحي را ارائه دهيد كه سازمان مربوطه را مجاب به سرمايه گذاري نمايد سپس به راحتي مي توانيد اقامت دائم براي خود و خانواده خود اپلاي كنيد.
سه ويژگي كلي كه مي بايست طرح شما دارا باشد نخست نوآوري و بكر بودن آن است. همچنين اين طرح مي بايست اشغال زايي براي افراد مقيم كانادا هر چند به تعداد كم داشته باشد و از طرف ديگر با طرحهاي مشابه در سطح جهاني قابل رقابت باشد. البته بايد دانست كه كليه اين ويژگي ها نسبي هستند و مي توان با يك درخواست معقول و حساب شده با طرح هاي نسبتا ساده نيز براي كسب اقامت از طريق استارت آپ اقدام نمود.
از جمله شروط لازمه براي اخذ ويزاي استارت آپ داشتن مدرك زبان با حداقل سطح  CLB5 خواهيد داشت.
شرط بعدي داشتن سرمايه كافي براي گذران زندگي در شش ماهه اول مهاجرت است كه بنا به تعداد اعضاي خانواده از حدود يازده هزار تا سي هزار دلار در نظر گرفته مي شود.
جهت اقدام به مهاجرت از طريق استارت آپ مي بايست فرمها و درخواست نامه هايي را پر كنيد كه با توجه به نكات ريزي كه در هنگام پر كردن اين فرم ها مي بايست بدان توجه نماييد به شما توصيه مي كنيم از مشاوره كارشناسان ما در اين زمينه بهره ببريد.
كارشناسان ما با سالها تجربه موفق در زمينه انواع پلن هاي مهاجرتي به كانادا و ديگر كشورهاي غربي راهي مطمئن را براي رسيدن شما به مقصد پيش روي شما مي گذارند و تا آخرين مرحله در كنار شما هستند.
مهاجرت از طريق استارت آپ كانادا




تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.