مهاجرت به كانادا تحصيلي

۶۷ بازديد

    يكي از روشهاي محبوب براي مهاجرت به كانادا كه نه تنها جوانهاي كشور ما بلكه بسياري از كشورهاي ديگر را نيز جذب مي كند مهاجرت به كانادا از روش تحصيل مي باشد. اما براي كساني كه چنين قصدي دارند سوالت متعددي وجود دارد كه به برخي از اين سوالات خواهيم پرداخت.
اگر قصد دريافت ويزاي تحصيلي براي كشور كانادا را داريد ممكن است اين سوالات به ذهن شما خطور كند:
1-    هزينه تحصيل در كانادا چقدر است؟
2-    اگر ويزاي تحصيلي دريافت نماييد مي توانيد اقامت دائم كانادا را نيز كسب كنيد؟
3-    تحصيل در كانادا حتي اگر قصد اقامت در اين كشور را نداشته باشيد چه مزايايي دارد؟
4-    آيا روشي وجود دارد كه تحصيل در كانادا به شكل بورسيه و بدون هزينه به انجام برسد؟
5-    آيا در صورت دريافت ويزاي تحصيلي در كانادا مي توانيد براي خانواده خود نيز ويزا بگيريد؟
ابتدا بايد بدانيد كه براي كسب ويزاي تحصيلي در كانادا مي توانيد در مقاطع مختلف از مدارس گرفته تا دانشگاه ها اقدام نماييد.
اما اگر قصد دريافت ويزاي تحصيلي در يكي از دانشگاه هاي كانادا را داريد بايد بدانيد كه دانشگاه هاي اين كشور هر يك با توجه به رتبه و جايگاه خود شرايط خاصي را براي اپلاي ويزاي تحصيلي شما در نظر گرفته اند هر چند شرايط عمومي نيز براي همه دانشگاه ها وجود دارد.
به طور كلي شرايطي كه مي تواند به شما در دريافت ويزاي تحصيلي كمك كند موارد زير مي باشند:
1-    كسب نمرات برتر در دوره هاي تحصيلي قبلي و معدل بالا
2-    داشتن تمكن مالي مناسب
3-    ارائه تاييديه توسط دو استاد دانشگاه كه در دانشگاهي معتبر مشغول به تدريس هستند.
4-    همچنين اگر به دولت كانادا اطمينان بدهيد كه پس از اتمام تحصيل به ايران باز مي گرديد مي تواند در اپلاي درخواست شما موثر باشد.
5-    عدم سو سابقه نيز از جمله شرايط عمومي براي اخذ ويزاي تحصيلي كانادا محسوب مي شود.

نكته قابل توجه آنكه حتي اگر بعضي شروط بالا را نيز نداشته باشيد روشهاي مختلفي وجود دارد كه شما مي توانيد در قالب ان روشها براي كسب ويزاي تحصيلي در كانادا اقدام نماييد. آنچه در درجه اول اهميت قرار دارد اين موضوع است كه شما شرايط خاص خود را به طور دقيق و كامل بدانيد و سپس با تطابق آن با پلنهاي مختلف مهاجرتي بهترين پلن مناسب با شرايط خود را بيابيد.
از انجا كه اين امر نياز به تجربه و تخصص بالايي دارد به شما پيشنهاد مي كنيم كه حتما از يك وكيل و يا حداقل مشاور با تجربه بهره ببريد. مشاوران ما با سالها تجربه موفق در زمينه اخذ ويزا جهت مهاجرت به كانادا اماده ارائه مشاوره رايگان در اين زمينه براي شما عزيزان مي باشند.
به عنوان مثال يكي از پلان هاي پر كاربرد و آسان براي كسب ويزا درخواست براي كودكان بين 5 تا 12 سال مي باشد. بيش از نود درصد كساني كه با درخواستي منطقي و حساب شده از اين طريق اقدام مي نمايند موفق به كسب ويزا مي شوند.
بلكه حتي براي كودكي كه زير پنج سال سن دارد و براي ورود به دوره پيش دبستاني نيز مي توان درخواست ويزا داد.
در مقاطع بالاتر مانند دبيرستان و دانشگاه دريافت ويزاي تحصيلي كمي سخت تر مي شود. به عنوان مثال براي اكثر دانشگاه هاي كشور كانادا داشتن نمره 6 زبان در آزمون آيلتس الزامي ست.
اگر مدارك علمي بالايي داشته باشيد ممكن است بتواند ويزاي تحصيلي خود را به نحوي دريافت كنيد كه نه تنها هزينه اي در بر نداشته باشد بلكه درامدي نيز براي شما به صورت ماهيانه در نظر گرفته شود. اما اغلب مي بايست تمكن مالي براي اخذ ويزاي تحصيلي داشته باشيد.
هزينه زندگي و تحصيل در كانادا بسته به رشته و شهر مورد نظر بين ده تا بيست هزار دلار در سال است كه مي بايست تمكن خود را در اين زمينه به دولت كانادا اثبات نماييد.
همچنين در برخي موارد به خصوص در مقاطع بالاتر از كارشناسي اين امكان وجود كه ساعاتي در طول هفته را به كار پاره وقت بپردازيد و قسمتي از هزينه هاي خود را از اين طريق تامين نماييد.
ارائه جزئيات همه روشها و دانشگاه ها در يك مقاله مقدور نمي باشد و پيشنهاد مي كنيم در تماس با مشاوران ما شرايط خود را اعلام كنيد تا بهترين روش با جزئيات و الزامات آن را براي شما شرح دهند.



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.