خدمات عالي حمل بار مشهد لاهيجان

۷۴ بازديد

باربري مشهد تنها باربري در ايران است كه ضمن حفظ كيفيت بالاي خدمات خود ارزانترين نرخ حمل بار درون شهري در مشهد و حمل بار بين شهري از مشهد به ديگر شهرهاي كشور را به انجام مي رساند. حمل بار از مشهد به لاهيجان نيز از جمله اين موارد مي باشد.

باربري مشهد سالها قبل فعاليت خود را تحت برند تجازي نتسان آغاز نمود. بيشترين فعاليت اين باربري در كلان شهرهاي مشهد و تهران است. حمل بار درون شهري بين محله هاي مختلف اين شهرها و اسباب كشي در مشهد از جمله سرويسهاي هميشگي اين باربري محسوب مي شود.

همچنين باربري مشهد فعاليت گسترده اي در زمينه حمل بار بين شهري دارد. شبكه بزرگ باربري مشهد كليه شهرها و مناطق مختلف كشور عزيزمان ايران را تحت پوشش دارد.

حمل انواع بار و خرده بار و اسباب كشي و حمل كالا و محصول از مشهد به شهر زيبا و سرسبز لاهيجان و همچنين ساير شهرهاي استان گيلان مانند رشت و بندر انزلي و لنگرود و... نيز در شبكه گسترده باربري مشهد قرار دارد و سرويس دهي منظم به اين شهرها انجام مي شود.

اما چه چيز سبب شده كه باربري مشهد تا اين حد خدمات خود را گسترش دهد و مورد اعتماد روز افزون مشتريان خود قرار گيرد؟ يكي از عوامل موثر در كسب اعتماد مشتريان مشهدي به باربري مشهد تخفيفات استثنايي اين باربري و قيمتهاي باور نكردني ان مي باشد.

اين امر تا آنجا ادامه داشته كه هم اكنون باربري مشهد به عنوان ارزانترين باربير در بين صدها شركت حمل بار فعال در شرق كشور شناخته مي شود.

يكي از اين تخفيفات تخفيف خارق العاده هفتاد درصدي باربري مشهد است كه در زمينه پورسانت مديريت اعمال مي گردد.

اين تخفيف بدين نحو مي باشد كه باربري مشهد پس از كسر هزينه مربوط به خودرو و راننده و كارگران مخصوص بارگيري كالا در خودرو مابقي مبلغ را كه عموما در باربري هاي ديگر به عنوان سود مديريت باربري در نظر گرفته مي شود مشمول تخفيف هفتاد درصدي كرده و دو سوم سود خالص خود را به مشتري مي بخشد.

همچنين مديريت باربري مشهد معتقد است كه قيمت پايين به تنهايي نمي تواند موجبات جلب رضايت مشتريان را فراهم نمايد. لذا با وجود قيمتهاي استثنايي همواره در باربري مشهد كيفيت خدمات در بالاترين سطح در بازار حمل و نقل مشهد حفظ شده است.

از جمله خدمات ويژه باربري مشهد مي توان به خودروهاي اين باربري اشاره كرد. باربري مشهد تنها از خودروها مدل بالا و پيشرفته اي استفاده مي كند كه به مدرن ترين تجهيزات حمل بار مجهز شده اند و بازديد هاي فني دوره اي مد نظر مديريت باربري مشهد را به سلامت پشت سر گذاشته باشند.

رانندگاني كه در باربري مشهد مشغول به فعاليت هستند نيز از بين با تجربه ترين رانندگان صنعت حمل و نقل انتخاب شده اند و اين امر سبب مي شود كه اولا بار مورد نظر مشتري در كوتاه ترين زمان ممكن به مقصد برسد و در ثاني اين امر در نهايت امنيت و اطمينان به انجام رسد.

باربري مشهد براي حمل هر گونه بار و محموله اي  بارنامه معتبر ارائه مي كند كه اين امر نشان دهنده اين امر است كه باربري مشهد توانسته كليه استانداردها و ضوابط در نظر گرفته شده توسط سازمانهاي ذي ربط را به نحو احسن رعايت كند و مجوزهاي مربوطه را اخذ نمايد.

شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص خدمات استثنايي و ويژه باربري مشهد و نرخ حمل بار ارزان اين باربري با يكي از شماره هاي روابط عمومي كه در سايت باربري مشهد مندرج گرديده است تماس گرفته و همچنين سفارش حمل بار خود را نيز ثبت كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.