مهاجرت به كانادا با استارت آپ

۸۳ بازديد

مهاجرت به كانادا از طريق استارت آپ يكي از راه ها مطمئن براي كسب اقامت دائم در كانادا محسوب مي شود. در اين روش شما مي توانيد خودتان سرمايه گذار طرح يا ايده خود باشيد و يا اينكه يكي از سازمانهاي دولتي يا خصوصي در كانادا را به عنوان سرمايه گذار خود معرفي نماييد.
استارت آپ در واقع به ايده اي گفته مي شود كه براي ايجاد خوداشتغالي خلاقانه به كار مي رود. به عبارت ساده تر يك كسب و كار جديد را استارت آپ مي نامند.
گروه مشاوران كانتيننتال به عنوان با سابقه ترين و با تجربه ترين گروه مشاوره مهاجرت به كانادا با بيش از دو هزار پرونده موفق مي تواند شما را در راستاي ارائه يك پلن حرفه اي جهت كسب اقامت دائم در كانادا از طريق استارت آپ همراهي نمايد.
استارت آپ مورد نظر شما مي تواند در هر شكل و قالبي كه سود و فعاليت اقتصادي داشته باشد معرفي گردد و محدوديت خاصي در اين زمينه ندارد. همچنين اگر استارت آپ شما با توليد شغل براي افراد مقيم كانادا همراه باشد قطعا مزاياي بيشتري براي شما به همراه خواهد داشت.
به چه روشي براي ارائه استارت آپ در كانادا بايد اقدام نمود؟
ابتدا شما بايد ايده اي نو و طرحي خلاقانه داشته باشيد. آنچه در اين خصوص در درجه اول اهميت است نوشتن طرح و ايده شما در قالبي نو و تاثير گذار است كه مسئولين مربوطه در كانادا را مجاب كند كه ايده شما مي تواند سود اقتصادي براي جامعه ايجاد كند.
سپس بايد طرح شما به يكي از شركتهاي معتبر در اين زمينه مانند صندوق هاي سرمايه گذاري كارآفريني و يا مركز رشد استارت آپ در كانادا و... ارسال گردد. اينكه دقيقا طرح شما در كدام مركز امكان نتيجه گرفتن بيشتري دارد را مشاوران ما با توجه به ويژگي هاي طرح شما مشخص خواهند كرد.
پس از تاييد طرح شما توسط مركز مربوطه نياز به ارائه درخواست ويزاي اقامت دائم داريد. اگر مراحل ارائه درخواست و پيگيري آن به صورت دقيق و مداوم صورت گيرد شما مي توانيد در يك پروسه زماني يك ساله اقامت دائم خود را كسب كنيد.
تمام شرايط اخذ ويزاي استارت آپ
اگر قصد دريافت ويزاي استارت آپ در كانادا را داريد شرايط عمومي مختلفي را مي بايست دارا باشد.
از آن جمله مي تواند به مدرك زبان معتبر اشاره نمود. حداقل نمره آزمون زبان شما به نوع استارت آپ و پلني كه طبق آن عمل مي كنيد وابسته است.
دومين شرط مهم داشتن سرمايه اوليه زندگي در كانادا به مدت يك سال يا حداقل شش ماه است. در واقع شما بايد اين اطمينان را به دولت كانادا بدهيد كه تا زماني كه طرح استارت آپ شما به سود دهي برسد مي توانيد از عهده مخارج زندگي خود برآييد.
نكته قابل توجه اين است كه منظور از سرمايه اوليه به معناي سرمايه گذاري در اين كشور نيست بلكه اگر شما پلن مناسبي طراحي كرده باشيد سازمانهاي مربوطه سرمايه مورد نياز براي آغاز طرح شما را در اختيارتان قرار مي دهند. آنچه شما نياز داريد تنها سرمايه مورد نياز براي گذران زندگي شما در كانادا خواهد بود.
يكي ديگر از ويژگي هاي منحصر به فرد در خصوص اقدام به مهاجرت از طريق استارت آپ اين نكته است كه دولت كانادا ريسك استارت آپ شما را مي پذيرد. يعني در صورت كسب اقامت دائم حتي اگر ايده شما در آينده شكست بخورد نيز اقامت شما باطل نمي گردد.
براي برخورداري از تمامي مزاياي مختلف مهاجرت از طريق استارت آپ به شما توصيه مي كنيم حتما از مشاوره حرفه اي و رايگان كارشناسان ما بهره مند گرديد. بيست و دو سال سابقه در امر مهاجرت و ارائه مشاوره رايگان در خصوص انتخاب پلن مهاجرتي مناسب با شرايط فردي شما از ويژگي هاي منحصر به فرد كانتيننتال به شمار مي رود.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.